Harley-Davidson RH1250S Sportster S
Motocykl używany. Kupiony i serwisowany w naszym salonie. Stan idealny.
Doposażony dodatkowe siedzenie pasażera wraz z oparciem.
HISTORIA SERWISOWA
10.05.2022 - Serwis na 1 600 km
25.03.2023 - Serwis na 8 000 km
06.07.2023 - Wymiana silnika na gwarancji
Sportster™ S to tylko pierwszy rozdział nowego tomu sagi rodziny Sportster. Legenda, która powstała w 1957 roku i z miejsca rzuciła konkurencję na kolana, została teraz całkowicie przebudowana, aby prześcignąć współczesne standardy.
CHARAKTER
- Dla tych, którzy pragną najwyższych osiągów i spektakularnego stylu
- Agresywna jazda z dynamiką i prowadzeniem motocykla sportowego
- Bezkompromisowa stylistyka i wyróżnienie się w tłumie
NAJWAŻNIEJSZE CECHY
WYSOKO MONTOWANY WYDECH
Rury wydechowe, zaprojektowane na wzór maszyn H-D ze złotej ery wyścigów flat-track, są wykonane z odpornej na korozję stali szlachetnej serii 304, a ich konstrukcja sprawia, że ciepło z wydechu rozprasza się w bezpiecznej odległości od nóg kierowcy i tylnej części motocykla.
WSKAŹNIKI
Wszystko, co musisz wiedzieć, mieści się na okrągłym 4-calowym wyświetlaczu LCD z technologią tranzystora cienkowarstwowego (TFT) i łącznością Bluetooth: cyfrowe wskaźniki, kontrolki, tryby jazdy oraz nawigacja zakręt po zakręcie dzięki aplikacji Harley-Davidson. Wszystkie funkcje obsługuje się przyciskami przy kierownicy.
PODWOZIE
Revolution Max 1250T jest integralnym elementem konstrukcyjnym podwozia motocykla. Rezygnacja z tradycyjnej ramy znacznie obniża ogólną wagę maszyny i podnosi precyzję prowadzenia. Jest to bardzo odczuwalne, zwłaszcza w połączeniu z nisko zawieszonym środkiem ciężkości i niezwykle sztywnym podwoziem.
REWOLUCYJNE OSIĄGI I TECHNOLOGIA
REVOLUTION™ MAX 1250T
Revolution Max to chłodzony cieczą napęd z układem dwóch wałków rozrządu (DOHC) oraz niezależnym mechanizmem zmiennych faz rozrządu (VVT). Oferuje wysoki moment obrotowy oraz błyskawiczny i płynny dopływ mocy, dając kierowcy pełną kontrolę nad maszyną.
TECHNOLOGIA Z MYŚLĄ O KIEROWCY
Wybieraj spośród trzech wstępnie zaprogramowanych trybów jazdy (Sport, Road i Rain) lub stwórz własny tryb niestandardowy – dostosuj motocykl pod siebie, dobierając kombinację parametrów, takich jak oddawanie mocy, siła hamowania silnikiem czy ustawienia układu ABS z działaniem w zakręcie (C-ABS) i systemu kontroli trakcji z działaniem w zakręcie (C-TCS).
1 rok gwarancji w cenie.
Zadzwoń po więcej szczegółów i umów się na jazdę testową.
Oferujemy różne opcje finansowania motocykla oraz korzystny pakiet ubezpieczenia.
Zapytaj o możliwość pozostawienia obecnego motocykla w rozliczeniu.
607407900
781015006
Długość: | 2265 mm |
Overall width: | 843 mm |
Overall height: | 1089 mm |
Wysokość siodła: | 734 mm |
Wysokość siedzenia bez obciążenia: | 753 mm |
Prześwit: | 103 mm |
Kąt pochylenia główki ramy (stopnie): | 30 |
WYPRZEDZENIE: | 148 mm |
Rozstaw osi: | 1518 mm |
OPONY, PRZÓD - SPECYFIKACJA: | 160/70TR17 73V |
Opony, tył – specyfikacja: | 180/70R16 77V |
Pojemność zbiornika paliwa: | 11.8 l |
Objętość oleju (z filtrem): | 3.7 l |
Masa, bez płynów: | 220 kg |
MASA, GOTOWY DO JAZDY: | 227.70 kg |
Fork angle: | 28 |
Reserve fuel capacity, fuel injection: | 3 l |
Coolant capacity: | 2.2 l |
Gross axle weight rating, front: | 163 kg |
Gross axle weight rating, rear: | 270 kg |
Silnik: | Revolution® Max 1250T |
Średnica cylindra: | 105 mm |
Skok Tłoka: | 72.3 mm |
Pojemność: | 1252 cm3 |
Stopień sprężania: | 12.0:1 |
Układ paliwowy: | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Air cleaner: | Downdraft intake, tuned velocity stacks, washable filter media |
Wydech: | 2-into-1-into-2; catalyst in muffler |
Lubrication system: | Semi-Dry Sump |
Napęd główny: | Gear, 49/89 ratio |
Przełożenie 1. Bieg: | 12.21 |
Przełożenie 2. Bieg: | 9.022 |
Przełożenie 3. Bieg: | 6.994 |
Przełożenie 4. Bieg: | 5.641 |
Przełożenie 5. Bieg: | 4.731 |
Przełożenie 6. Bieg: | 4.131 |
Final drive: | Belt, 80/34 ratio |
Clutch: | Mechanical, 8 plate wet, assist & slip, 1090N |
Transmission: | 6-speed |
Metoda pomiaru momentu obrotowego silnika: | J1349 |
Moment obrotowy silnika: | 127 Nm |
Moment obrotowy silnika (obr./min.): | 6000 |
Moc: | 121 HP / 90 kW @ 7500 rpm |
Przechył boczny, prawy (stopnie): | 34 |
Przechył boczny, lewy (stopnie): | 34 |
Metoda pomiaru zużycia paliwa: | Estimated City/Hwy |
Zużycie paliwa: | 4.8 l/100 km |
Koła, przód – typ: | Aluminum cast, satin black |
Koła, tył – typ: | Aluminum cast, satin black |
Hamulce, typ zacisku: | Front: radially mounted, monoblock, 4-piston caliper Rear: floating, single piston caliper |
Przedni widelec: | 43 mm inverted fork with compression, rebound and spring preload adjustability. Aluminum fork triple clamps. |
Tylne amortyzatory: | Linkage-mounted, piggyback monoshock with compression, rebound and hydraulic spring preload adjustability |
Wskaźniki: | 4 inch viewable area TFT display with speedometer, gear, odometer, fuel level, clock, trip, ambient temp, low temp alert, side stand down alert, TIP over alert, cruise, range and tachometer indication BT capable - phone pairing to access phone calls, musi |
Battery: | Sealed, maintenance-free, absorbed glass mat (AGM) battery, 12V, 12Ah, 225 CCA at 0°F |
Charging: | Three-phase, 45 Amp system (300 Watts @13 Volts, 1200 rpm, 585 Watts max power @ 13 Volts, 2250 rpm) |
Starting: | 0.9 kW electric with direct drive starter motor engagement |
Electric power outlet: | USB C-Type , Output 5V at 2.4 Amp |
Screen size: | 4.3 in (109 mm) |
Typ: | Color TFT |
Specyfikacja słuchawek (jeśli są): | Bluetooth |
Zestaw głośnomówiący – za pośrednictwem bluetooth: | Yes |
Rozpoznawanie mowy: funkcje telefonu: | Phone dependent |
Rozpoznawanie mowy: tuner/media/nawigacja: | Phone dependent |
Języki syntezatora mowy (tts): | Phone dependent |
Interkom dla kierowcy I pasażera: | Headset function only |
Ekran informacji o pojeździe (temperatura powietrza, ciśnienie oleju I eitms): | TPMS, Engine temp, Battery Voltage, Ambient Air Temp |
USB: | Charging and Instrument update, USB-C, 5V, 3A |
Bluetooth: | Yes |